Täähän meni mielenkiintoiseksi :) Mie oon ollut eilen ja tämän aamuakin niin maassa, etten tiennyt miten sieltä nousen. No, harvalle tulee mieleen tuommoisessa mielentilassa soitella verottajan perintään, mutta näimpä tein ihan vaan piruuttani. Ja kyllä kannatti.

Verovelkaa on jäljellä 878,05€.

Eikä tuohon ole vielä kirjautunut tämän kuun maksu! En tiiä yhtään miten tuo on tapahtunut, mutta ainakin negatiiviset alv-ilmoitukset ovat osaltaan vaikuttaneet asiaan. Ja ei, tuohon ei ole vielä veronpalautuksia kirjattu, joten tämän kuun lyhennyksen jälkeen miun pitäis jo saada veronpalautuksiakin ja joulukuun erän saisin jättää maksamatta. Mutta nyt pitää silmä kovana vahtia omaverosta mitä siellä tapahtuu, koska tää putiikki ei ilmottele ennen kuin laittaa ulosottoon vaan yht'äkkiä huomaatkin olevas ulosoton asiakas verovelan takia. Huhhuijaa, ehkä tästä noustaa. Saa nähdä mikä on Varman vastaus, kun kyselin heiltäkin väliaikatietoja.

Olen tässä odotellut Halensilta laskua ja ihmetellyt, kun sitä ei ole pariin kuukauteen tullut. Minun mielestäni olen ollut putiikille velkaa vielä päälle satkun, mutta nyt kun innostuin soittamaan tuonnekin paljastui, että mulla on siellä säästössä 94,09€. Nuohan mie saan sieltä takaisin. Edelleenkin voidaan vain ihmetellä miten homekorvainen nainen voin ollakaan rahojeni kanssa...

Nämähän tarkoittavat nyt sitä, että mie oon jo viime kuun puolella päässyt alle 60.000 euron! Ihan superhuippua!