Nyt jos ikinä olen oppinut, ettei pidä tekemän väsyneenä mitään päätöksiä. Kävin siis toisella kierroksella haastattelussa ja tuonne kävellessäni tuli mieleen, oonko nyt ihan tosissani vaihtamassa alaa? Taas? Takaisin toimistoon? Jostain syystähän minä sieltä lähdin ihmisammattiin, joten mitä hittoa olen nyt tekemässä! Kävin haastiksen ja ihan itteänikin naurattaa miten huonosti osasin vastata kysymyksiin. Itse pääsin seitsemän vuotta sitten hoitajaksi soittamalla, että oon valmistunut, oisko töitä? Ja onhan noita ollut. Kunnon työhaastattelussa olen ollut viimeksi n. 14 vuotta sitten ja kaiken olin jo kerennyt unohtaa. Ei ihan lonkalta irronnut mikä minua motivoi tai miten minua pitää johtaa (häh?) tai mikään muukaan kaupalliselle alalle tuttu kysymys. Ei oo miun heiniä enää. Tuon jälkeen on kyllä vahvistunut vaan se, että olen nyt omalla alalla ja tällä alalla aion pysyä. En ehkä ikinä tule olemaan osastonhoitaja (en halua yliopistoon), mutta niin monta erikoisalaa on kokematta, että varmasti ei tekeminen oman oppimisen kanssa lopu (edes nykyisellä alalla).

Eilen kävin työterveyshoitajan kanssa juttelemassa aamuvuoroista poistumisesta ja kyllähän hän oli ihan samaa mieltä selitettyäni miksi aamut haluan kaus pois minun listoistani. Hoidetaan asia talon protokollan mukaan niin minun ei tarvitse vääntää asiasta enää muissa toimipaikoissa.

Resurs bankista ei ole tullut mitään vastausta, mutta unohdetaan se. Pankkilainan erän sain pienennettyä puoleen. Tuon tein jo nyt, että tiedän mitä tuleman pitää, kunhan lyhennykset alkavat. Helpottaa kummasti. Aioin perustaa lasku-, matka- ja huvittelutilit, mutta en ole vielä noita saanut tehtyä (mikälie mikä pidättelee).

Kesämenot on taputeltu änkkärireissua ja teatteriesitystä lukuunottamatta. Änkkäripuistoon lähdetään viikon päästä ja teatteriin mennään ensi kuun alussa. Sittenpä sitä voikin irtoeurot laittaa hautumaan Legolandin reissua varten. Las Vegasin siirsin ainakin vuodella, ehkä jopa toisellakin. Nyt haluan lapset ottaa mukaan, jos reissuun pääsen ja tuonne en niitä voisi ottaa.

Eipä tässä oikein muuta ole tapahtunut. Tänään aloitan yövuorot, joten päivitystä ei varmasti pukkaa ennen ensi viikon puolta väliä. Vielä vähän aikaa fiilistelen menossa olevaa Ilosaari rockia, kun niin hyvin kuuluu asunnolle musiikki, mutta ensi vuonna aion taas olla ihan festivaalialueella :)